• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

רובי שטיינר - אימון אישי ועסקי

  • אימון אישי
  • קואצ'ינג
    • אימון לזוגיות
    • שאלות ותשובות-אימון לזוגיות
    • שיפור ביטחון עצמי
    • שאלות ותשובות – אימון אישי
    • סדנת שינוי בחיים
    • הצהרת המחויבות שלי ללקוח
  • אימון עסקי
    • שאלות ותשובות – אימון עסקי
  • לקוחות ממליצים
  • אימון לקריירה
    • שאלות ותשובות-אימון לקריירה
    • סדנאות מנהלים
  • פיתוח מנהלים
  • כלים מרתקים
  • מי אנחנו?
  • צור קשר

להכיר את הדרך הקלה, הפשוטה והמעשית להרוויח יותר

23 במאי 2020 על ידי רובי שטיינר כתוב תגובה

איך עושים יותר כסף, בקלות, וגם נהנים מהדרך? אני אוהב כסף והרבה, אבל לא כסף מניע אותי בחיים. כלומר אני לא קם בבוקר כדי לעשות כסף, אלא קם למה שיש לי תשוקה אליו, ושם חשוב לי לעשות הרבה כסף. הגישה הזו גם מרגישה מצוין, וגם מאוד משתלמת ברמת חשבון הבנק.

יש אינסוף אפשרויות חוקיות ומוסריות לעשות כסף. אין לי שום כוונה להציג לך דרך מסוימת לעשות כסף, אלא גישה אחרת לנושא עשיית כסף, שמאוד משרתת אותי, ואני מאמין שתשרת גם אותך.

בין אם יש לך עסק עצמאי, ובין אם הינך שכיר, אני מזמין אותך לראות בך עסק. זה ביטוי לגישה שתשרת אותך. אם הינך עובד שכיר, הגישה של לראות אותך שכיר לא משרתת אותך מסיבות שאפרט בהמשך. לצורך הדוגמה, הינך הבעלים של עסק בשם 'ישראל ישראלי'.

אני מבקש לשאול אותך מה המטרה של העסק שלך?

מזמין אותך לשים וינקר, לעצור בצד לרגע, ולאפשר לעצמך רגע להרהר בשאלה: מה המטרה של העסק שלך?

ובכן, התשובה שלך היא….? המטרה של העסק שלך היא….?

מרבית בעלי העסקים, וגם השכירים יגידו אחת מבין התשובות הבאות: למקסם רווחים, לעשות כסף, להתקדם.

זו אפשרות רק שהאפשרות הזו לא משרתת אותך. מי שהמטרה שלו לעשות כסף ולמקסם רווחים, ימצא עצמו במרבית המקרים מפסיד כסף. מי שהמטרה שלו להתקדם ימצא עצמו תקוע.

למה? כשאני פונה אליך להתעניין בשרותיך כבעל עסק: עורך דין, רופא, מהנדס, שמאי, סוכן ביטוח, אדריכל, אינסטלטור. האם אני פונה אליך בגלל מה שחשוב לך או לי? אני פונה אליך בגלל מה שחשוב לי.

כאשר המטרה שלך למקסם רווחים, ולעשות כסף, המטרות שלך ממוקדות במה שחשוב לך או ללקוח? במה שחשוב לך! כאשר אדם ממוקד במה שחשוב לו, הוא יאבד את הלקוח ו…יפסיד כסף. מי שעסוק בעצמו נקרא בעברית אנוכי. להיות אנוכי זה משעמם, בעסקים, בזוגיות, בכל מקום.

אני רוצה להציע לך אפשרות אחרת לשאלה, מה המטרה של העסק שלך? למה אני פונה ושוכר את שרותיו של איש שיווק, מעצב גרפי, אדריכל, או עורך דין? כי יש לי בעיה. הלכתי לאחרונה לרופא שיניים. למה? כי היתה לי בעיה. מה הסיבה שאנשים פונים אלי? כי יש להם בעיה.

המטרה של העסק שלך, כמו של כל עסק אחר, היא לפתור למישהו בעיה! או במילים אחרות, לעזור לאנשים. איך מרגיש מבחינתך לעזור לאנשים? לדעתי זה מרגיש מצוין. איך מרגיש מבחינתך גם לעזור לאנשים וגם להיות מתוגמל על זה? לדעתי זה מרגיש מדהים!

כאשר עסק מפרסם מודעת דרושים למנהל חשבונות, סמנכ'ל שיווק או מהנדס תוכנה, מה הסיבה שהם מפרסמים מודעה? כי יש להם בעיה. מה התפקיד שלך המועמד השכיר? לפתור להם את הבעיה. מה יצור לך קידום ושדרוג בשכר? היכולת שלך לפתור לממונים עליך, ולשאר מקבלי השירותים בחברה את הבעיה.

לבעל העסק יש שני סוגים של לקוחות. הסוג הראשון אלו העובדים שלו. הסוג השני, הם הלקוחות של העסק. התפקיד של בעל העסק לוודא שהלקוחות שלו מרוצים. לאדם השכיר יש גם שני סוגים של לקוחות. הראשון, זה מי שמשלם לו את המשכורת. השני, הם הלקוחות של העסק.

עסקים עושים רק ב win win. כאשר לבעל העסק חשוב שלעובדים איתו יהיה טוב, ולעובדים חשוב שלבעל העסק יהיה טוב, איך מרגיש לעבוד בעסק כזה? להיות אדם טוב, זה גם מרגיש מצוין וגם מאוד משתלם, ברמת חשבון הבנק, בכסף.

מה יהפוך אותך לעשיר? היכולת שלך לפתור להרבה אנשים את הבעיה. בהקשר הזה אני חייב להעיר הערה חשובה. כדי שתהיה לך אפשרות לעזור להרבה אנשים, ולפתור להרבה אנשים את הבעיה, חשוב עבורך להתחיל עם האדם החשוב ביותר בחייך, וזה האיש היושב בכיסא שלך.

אני עוזר להרבה מאוד אנשים, רק כי למדתי קודם לעזור לעצמי. יש מי שעסוק בלעזור לאחרים, מבלי שלמד קודם לעזור לעצמו. במרבית המקרים מדובר בנותני עצות חסרות ערך, שנזקן עולה על תועלתן. 'העזרה' הזו לא תהיה אפקטיבית במקרה הטוב, או תגרום לך נזק במקרה הפחות טוב.

והנה עוד שאלה מאתגרת: על מה משלמים לך? מרבית האנשים מאמינים שמשלמים להם על הזמן, העבודה, המכירות, התוצאות, השרות. זו אפשרות, רק שהאפשרות הזו גם לא משרתת אותך. הניסיון שלי מלמד, שמרבית האנשים, שכירים ובעלי עסקים, אין להם באמת מושג על מה משלמים להם. עורך דין למשל אוחז בהנחה שהוא משולם על הייעוץ או השרות המשפטי.

מי שלא יודע על מה משלמים לו, מפסיד פעמיים: בפעם הראשונה, הוא כנראה לא באמת מספק את הסחורה. בפעם השניה, הוא מוכר את עצמו בזול.

אני רוצה לבדוק איתך על מה אנחנו משלמים, ועל מה משלמים לנו? אני קונה בגד כי הוא יפה ונוח. יש מבצע שלושה ספרים ב-100 בצומת ספרים. אני קונה ספר אחד ב-120 ש'ח. למה? כי אני לא קונה ספר, אלא ענין ולימוד. אני מוכן לשלם על זה הרבה יותר. אני משלם לעורך דין כי אני רוצה שקט נפשי וביטחון. האם תהיו מוכנים לשלם יותר לעורך דין מקצוען ויסודי?

על מה הלקוחות שלי משלמים לי? אני לא מוכר אימון אישי או עסקי כי זה לא מה שהלקוחות שלי רוצים. הם רוצים את מה שהאימון שלי מאפשר להם בחיים: תשוקה, משמעות, שקט, שלווה, שמחה, אהבה, ביטחון. כמה שווה ליצור מחדש משמעות, שמחה ואהבה בחיים?

חיפשתי עורך וידאו. קיבלתי שלוש הצעות מחיר. עשיתי טעות, בחרתי את הזולה. לאחר שעה של עבודה משותפת איתה, הצטערתי על הרגע שהכרתי אותה.

חיפשתי עורך דין לענייני עבודה. קיבלתי שתי הצעות מחיר. אחת היתה פי שלוש יקרה יותר. אמרתי ליקרן שקיבלתי הצעה בשליש מחיר, אבל אני מעדיף אותו. מתוך השיח איתו למדתי שהוא יסודי ומקצוען ברמות אחרות. אני מוכן לשלם על זה הרבה יותר.  

כבר לפני שנים רבות הפסקתי לקנות בזול. אני קונה רק איכות ומקצוענות, ואני מוכן לשלם על זה יותר. נניח שיש 10 חנויות נעלים, וחנות אחת מוכרת נעליים שהן גם נוחות וגם בריאות, האם יהיה נכון לך להשקיע 10% אחוז יותר ברכישתן? אני נועל מותג נעלים רוקפורט. הוא עולה 100% יותר מנעל רגילה. אני מוכן לשלם כפול במחיר כי מעולם לא נעלתי נעליים כל כך איכותיות, עמידות, נוחות, וגם יפות.

כל מה שמסומן באותיות המודגשות, הם דברים שאי אפשר למדוד. אי אפשר למדוד איכות, נוחות, מקצועיות, יסודיות, הקשבה, ענין, עומק, יצירתיות, אכפתיות. אלו כולם ערכים. יש לכל אלו גם ביטויים מדידים בסופו של דבר, אבל אי אפשר לארוז איכות, וכאשר הלקוח שלי נפרד ממני, הוא לא לוקח איתו את הסיפוק והמשמעות בשקית.

המוצר שלך ושלי, מה שאנחנו קונים וגם מוכרים, הוא לעולם ערך! ניסיון החיים והניסיון המקצועי שלי רב השנים מלמד, שמרבית האנשים אין להם שום מושג מה הם מוכרים ועל מה משלמים להם. מרבית האנשים לא חושבים ערך, וגם לא מתנהלים כך.

אז מה יהפוך אותך לעשיר? היכולת שלך להביא ערך מוסף לחיים של הרבה אנשים? איך זה מרגיש? מדהים, וזה מאוד משתלם ברמת חשבון הבנק. כפי שכבר ציינתי, להיות אדם טוב, זה גם מרגיש מדהים וגם מאוד משתלם!

רוצה לגלות על מה משלמים לך? ממליץ לך להתקשר ללקוח ולשאול אותו. התשובות נמצאות אצלו. ישרת אותך לשאול אותו: מה אתה מפיק מתוך השרות או העבודה המשותפת שלך איתי? הקשיבו לתשובה שלו, ואם אתם לא שומעים שם ערך, אז אחת משניים: או שהוא עיוור, או שאתם חסרי ערך בעיניו! זה אומר, שברגע שיפגוש הצעה זולה יותר, הוא ינטוש אתך לטובת הזול. 

רוצה ליהנות וגם להרוויח הרבה יותר, בקריירה או בעסקים? מזמין אותך לתאם איתי שיחת מיקוד ובהירות טלפונית, ללא עלות. יש לה רק מטרה אחת מבחינתי, וזה לבדוק האם מענין לנו להכיר יותר. פשוט מפני שאני לא נכון לכל אחד, ולא כל אחד נכון לי. בגלל שיש לי הרבה כבוד והערכה לזמן ולכסף של אנשים, חשוב לי לבדוק מראש שאנחנו נכונים זה לזה בתהליך הכרות קצר שאספר לך עליו בשיחתינו. 

לתאום השיחה יש להירשם בלחיצה עכשיו על הקישור כאן.

יומקסים
רובי

מתוייק תחת: אימון אישי, אימון לקריירה, אימון עסקי, העצמת עובדים, פיתוח מנהלים, קואצ'ינג

מה דעתך? אני רוצה לשמוע אותה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך ליצור תכלס חיים של אושר, סיפוק ומשמעות

הספר: ממנהל למנהיג בחיים ובעסקים

מה בדיוק לומדים באימון אישי ?

פוסטים אחרונים

  • להכיר את הדרך הקלה, הפשוטה והמעשית להרוויח יותר
  • זה הדבר היחיד שעומד להשתנות בעקבות הקורונה!
  • הסיפור הזה מחרב לאנשים את החיים, ואולי גם לך
  • מה סוד ההצלחה של המצליחנים?
  • כך תשמרו על אנרגיה ומוטיבציה גבוהים

קטגוריות

  • אימון אישי
  • אימון לזוגיות
  • אימון לקריירה
  • אימון עסקי
  • הורים וילדים
  • העצמת עובדים
  • כללי
  • פיתוח מנהלים
  • קואצ'ינג
‎רובי שטיינר - כאן לומדים להפוך חלומות למציאות‎

קואצ'ינג

אימון אישי

רובי שטיינר

רובי שטיינר

מאז שנת 2000, כבר מעל ל-20 שנה, שאני הופך אנשים רגילים לבלתי רגילים, בינוניים למצליחנים, מנהלים טובים למנהיגים מעוררי השראה. לאורך השנים הובלתי אינספור תהליכים, גם תהליכי אימון אישי וגם סדנאות קבוצתיות, המאפשרים למשתתפים בהם לממש את הפוטנציאל האישי והעסקי שלהם וליצור תוצאות שהם לא דמיינו שאפשריות עבורם, ולעשות את זה באופן קל, פשוט ומעשי. פגשתי לאורך השנים כמה מן המורים הטובים ביותר שיש בארץ ובעולם. הקדשתי אלפי שעות לימוד לשתי שאלות: איך הופכים … [קרא עוד...] about רובי שטיינר

הצוות שלנו

צפו במה שאומרים הלקוחות

ימית דגון: "לפני האימון הייתי חיה מתה. היום אני מאושרת. האימון שינה את חיי" לצפיה

גיא גורפיל: "האימון עזר לי למצוא מחדש את התשוקה שלי בעסקים" לצפיה

עדי טוללה: "לפני האימון הייתי חסרת ביטחון. היום אני מלאת ביטחון. זה אימון שמציל חיים" לצפיה

רובי שטיינר בערוץ 10 ו-2 רובי שטיינר בתקשורת

Copyright © 2022 כל הזכויות שמורות לרובי שטיינר