• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

רובי שטיינר - אימון אישי ועסקי

  • אימון אישי
  • קואצ'ינג
    • אימון לזוגיות
    • שאלות ותשובות-אימון לזוגיות
    • שיפור ביטחון עצמי
    • שאלות ותשובות – אימון אישי
    • סדנת שינוי בחיים
    • הצהרת המחויבות שלי ללקוח
  • אימון עסקי
    • שאלות ותשובות – אימון עסקי
  • לקוחות ממליצים
  • אימון לקריירה
    • שאלות ותשובות-אימון לקריירה
    • סדנאות מנהלים
  • פיתוח מנהלים
  • כלים מרתקים
  • מי אנחנו?
  • צור קשר

ללמוד איך לצמצם עלויות אי איכות ב-50%

איכות היא בחינם. מה שעולה כסף זה אי איכות. מניעת עלויות אי איכות הוא שרות הניתן למנכ"ל החברה והוא מאפשר לו את הדברים הבאים:

א. לזהות במהירות ובבהירות את מוקדי איבוד הכסף בגין "אי-איכות".
ב. להקים "צוותי שיפור" לצמצום ממדי איבוד הכסף.
ג. המתודולוגיה שפיתח דר' אברהם חולי היא המודל היחיד שמאפשר ניתוח הוליסטי של כל מרכיבי ההוצאות הרלוונטיות בארגון עסקי הטומנות בחובן עלויות בגין "אי-איכות".

"אי איכות" פרושה אובדן הכנסות שנתי בהיקף של מאות אלפי ומיליוני דולרים. ממוצע עלויות אי איכות בחברות ביחס למכירות עומד על כ-15%. כלומר, על כל 100$ מכירות, 15$ זה כסף אבוד.

מכיוון שמנכ"ל יכול לשנות רק את מה שהוא רואה, הרי שאם הוא לא רואה את אותם הגורמים היוצרים אי איכות, אין אפשרות לשנות זאת. התוצאה היא שאבדן ההכנסות חוזר על עצמו לעיתים לאורך שנים. היכולת למנוע זאת יוצרת למעשה לחברה עוד מקור הכנסה משמעותי, ושיפור הביצועים העסקיים שלה.

מזה עשרות שנים מקובל לומר שארגון עסקי הנכנס באופן מתודולוגי ( כחלק מתרבות ארגונית) לנושא "עלויות אי-איכות", מצמצם את עלויות האי-איכות שלו בכ-50% תוך כ-5 שנים מהתחלת היישום.

ישנם ארבעה אופנים שבהם אי איכות יכולה לבוא לידי ביטוי:

1. תלונה על איכות מוצר או שירות: הלקוח מעביר אל הספק שלו מידע או מסר בצורות שונות, הכולל פרטים כמותיים, למשל ציון פרמטרים חשמליים או מכניים, או איכותיים, כגון: לא טוב, לא יפה, לא מתאים וכד'.

2. מענה לסקר שביעות רצון מאיכות המוצר או השירות: הלקוח מחזיר אל הספק שלו התייחסות לסקר שביעות רצון. ההתייחסות יכולה להיות ניקוד על סקלה של מספרים, ו/או פירוט של נקודות שהן "חוזקה" או נקודות שהן "הזדמנויות הטעונות שיפור".

3. בקשת שירות למוצר: הלקוח מבקש מהספק שלו שירות לטיפול במכשיר שיש בו תקלה או לטיפול בתופעה לא רצויה. השירות יכול להינתן באחד מהאופנים הבאים: על ידי נציג הספק המגיע אל הלקוח. הלקוח מגיע בעצמו לתחנת השירות של הספק, או על ידי מוקד שרות לקוחות של הספק.

4. החזרת מוצר או הפסקת שירות: הלקוח מחליט, מסיבה כלשהי, להחזיר לספק את המוצר, או להפסיק את קבלת השירות ממנו.

איך זה נעשה או מהם שלבי העבודה?
השלב ראשון: מאפשר למנכ"ל החברה לקבל לידיו מודל המזהה תחומים טעוני שיפור. את המודל יכולה החברה להריץ באופן עצמאי או בעזרת הח"מ. שלב זה דורש בין 100 ל-125 שעות ונמשך בין חודש לחודש וחצי. שלב זה הוא מקשה אחת ואינו ניתן לקיצור.

השלב השני: הפעלת צוותי השיפור. מאפשר לחברה להפעיל מספר צוותי שיפור במקביל, ליישום מתודולוגיה של צמצום עלויות אי איכות. לשלב זה נדרשות כ-300 שעות. הפעלת צוותי השיפור יכולה להתבצע בהנחיית הח"מ או עצמאית. בניגוד לחלק הראשון, ניתן להפסיק חלק זה בכל שלב, גם במיידי.

דוגמאות ליישום מתודולוגיה של מניעת אי איכות:

1. חברת רפאל: חסכון מצטבר רב שנתי של כ-800 מיליון ש"ח, בין השנים 1989-2006

רפאל

2. חברת מוטורולה תקשורת ישראל: חסכון מצטבר רב שנתי של כ-280 מיליון דולר
בין השנים 1987-2001

מוטורולה

3. חברת מירס: חסכון מצטבר רב שנתי של כ-12.5 מיליון דולר בשנים 2002-2004

מירס

ד"ר אברהם חוליעל ד"ר אברהם חולי: לשעבר, סמנכ"ל איכות ושביעות רצון לקוחות חב' מירס, סמנכ"ל איכות ושביעות רצון לקוחות חב' מוטורולה ישראל, יו"ר האיגוד הישראלי לאיכות וחבר הנהלת האיגוד. בתפקידו האחרון בשרות הצבאי היה ראש ענף איכות ואמינות בחיל הקשר והאלקטרוניקה. מפתח המדד למצוינות לאומית, בשיתוף עם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון. תואר שלישי במנהל עסקים מאוניברסיטת Newport קליפורניה.

 

 

על רובי שטיינר: מאמן אישי ועסקי. מאז שנת 2,000 הוביל אין ספור תהליכים המאפשרים פיתוח מיומנויות ניהול, מנהיגות, ומימוש פוטנציאל אישי ועסקי. מנחה לשעבר בתהליך מיכא"ל (מיצוי כישורים אישיים למצוינות). תואר ראשון במשפטים אונ' ת"א.

רוצים לדעת יותר על האפשרויות שלכם לצמצום עלויות אי איכות? שלחו עכשיו פניה באמצעות טופס יצירת קשר שלמעלה.

תגובות

  1. גיל ענבר says:
    5 בדצמבר 2013 at 15:36

    שלום רב,
    אני מחפש לבצע הרצאה לעובדים במפעל לתעשיית הרהיטים, למשך כשעתיים, על עלויות אי איכות בתעשייה. האם אתם מקיימים הרצאות כאלו?

    תודה
    גיל ענבר

    הגב
    • רובי שטיינר says:
      6 בדצמבר 2013 at 13:36

      שלום גיל. כן, דר' חולי אברהם מקיים הרצאות מסוג זה. בקשתך הועברה אליו.

      הגב

מה דעתך? אני רוצה לשמוע אותה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך ליצור תכלס חיים של אושר, סיפוק ומשמעות

הספר: ממנהל למנהיג בחיים ובעסקים

מה בדיוק לומדים באימון אישי ?

פוסטים אחרונים

  • להכיר את הדרך הקלה, הפשוטה והמעשית להרוויח יותר
  • זה הדבר היחיד שעומד להשתנות בעקבות הקורונה!
  • הסיפור הזה מחרב לאנשים את החיים, ואולי גם לך
  • מה סוד ההצלחה של המצליחנים?
  • כך תשמרו על אנרגיה ומוטיבציה גבוהים

קטגוריות

  • אימון אישי
  • אימון לזוגיות
  • אימון לקריירה
  • אימון עסקי
  • הורים וילדים
  • העצמת עובדים
  • כללי
  • פיתוח מנהלים
  • קואצ'ינג
‎רובי שטיינר - כאן לומדים להפוך חלומות למציאות‎

קואצ'ינג

אימון אישי

רובי שטיינר

רובי שטיינר

מאז שנת 2000, כבר מעל ל-20 שנה, שאני הופך אנשים רגילים לבלתי רגילים, בינוניים למצליחנים, מנהלים טובים למנהיגים מעוררי השראה. לאורך השנים הובלתי אינספור תהליכים, גם תהליכי אימון אישי וגם סדנאות קבוצתיות, המאפשרים למשתתפים בהם לממש את הפוטנציאל האישי והעסקי שלהם וליצור תוצאות שהם לא דמיינו שאפשריות עבורם, ולעשות את זה באופן קל, פשוט ומעשי. פגשתי לאורך השנים כמה מן המורים הטובים ביותר שיש בארץ ובעולם. הקדשתי אלפי שעות לימוד לשתי שאלות: איך הופכים … [קרא עוד...] about רובי שטיינר

הצוות שלנו

צפו במה שאומרים הלקוחות

ימית דגון: "לפני האימון הייתי חיה מתה. היום אני מאושרת. האימון שינה את חיי" לצפיה

גיא גורפיל: "האימון עזר לי למצוא מחדש את התשוקה שלי בעסקים" לצפיה

עדי טוללה: "לפני האימון הייתי חסרת ביטחון. היום אני מלאת ביטחון. זה אימון שמציל חיים" לצפיה

רובי שטיינר בערוץ 10 ו-2 רובי שטיינר בתקשורת

Copyright © 2022 כל הזכויות שמורות לרובי שטיינר