דמיין שלעובדים שלך הכי חשוב שמקום העבודה שלהם יצליח וישגשג, והם כל הזמן מחפשים איך ואיפה אפשר ליעל ולשנות כדי להקטין הוצאות, להגדיל הכנסות ולשפר את השרות והמוצרים. שהם אחראים, ראש גדול, איכפתיים.
אילו היו לך עובדים כאלה, איך זה היה משפיע על רמת התוצאות של העסק? איך זה היה מרגיש לך לנהל חברה כזו? איך היה מרגיש להם?
איך נראה הקשר שלך עם העובדים כרגע?
האם לדעתך העובדים שלך קמים בבוקר ואומרים לעצמם: "איזה כיף לקום בבוקר לעוד יום בעבודה" או שמא הם קמים כי: "חייבים להתפרנס"
כמה עולה לך כל חודש שלעובדים שלך לא הכי אכפת או שהם לא ממש מחויבים?
בעלת עסק אחת אמרה לי: אני יוצאת מדעתי כשאני שומעת איך עובדים מדברים בינם לבין עצמם, גם ליד לקוחות. ציוד משרדי שאני קונה כל חודש במאות שקלים פשוט מתאייד.
מנהל בחברה אחרת אומר לי: יש פוליטיקה ארגונית. כל אחד מושך לכיוון אחר. אנשים עושים דווקא זה לזה, לא מדברים האחד עם השני. אנחנו מבזבזים זמן וכסף על שטויות.
דמיינו שיש שיטה פשוטה להפוך את העסק שלכם למאוד חשוב עבור העובדים.
השיטה הזו הופכת את העובדים לראש גדול. כך שהם עושים את מה שצריך וחשוב לעשות גם כשאף אחד לא רואה וגם כשאף אחד לא אומר להם מה לעשות, ביוזמתם.
והשיטה הזו גם גורמת לעובדים ליזום הצעות שיכולות לחסוך לך הרבה כסף או להכניס לך כסף, והיא גורמת לעובדים להגיע בשמחה לעבודה כשהם מגויסים לגמרי לטובת העסק שלך.
ועכשיו – השיטה הזו יכולה להיות שלך!